دوشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۵

عام است فيض رحمت او

از امروز ترم جدید شروع شد. احتمالاً خیلی کم وقت می کنم چیزی بنویسم. ماه رمضان نزدیکه، دلم شور می زنه. هیجان زده شدم. خیلی دوست دارم بهترین وقت سال برسه. ولی افسوس که مثل همیشه زود هم تموم میشه و کار خاصی نمی کنم. من و همه مردم دنیا رو دعا کنید. همه یه جوری گرفتاریم.ا
ا
می گن فیض خدا عامه. یعنی ما هم همیشه داریم از لطفش بهره می بریم. ولی خیلی نامردیم که بهش توجه نمی کنیم. امیدوارم اوقات خوب و پر برکتی داشته باشید.ا
ا
به جان پير خرابات و حق صحبت او
كه نيست در سر من جز هواي خدمت او

بهشت اگر چه نه جاي گناهكاران است
بيار باده كه مستظهرم به همت او

چراغ صاعقه آن سحاب روشن باد
كه زد به خرمن ما آتش محبت او

بر آستانه ميخانه گر سري بيني
مزن به پاي كه معلوم نيست نيت او

بيا كه دوش به مستي سروش عالم غيب
نويد داد كه عام است فيض رحمت او

مكن به چشم حقارت نگاه در من مست
كه نيست معصيت و زهد بي مشيت او

نمي‌كند دل من ميل زهد و توبه ولي
به نام خواجه بكوشيم و فر دولت او

مدام خرقه حافظ به باده در گرو است
مگر ز خاك خرابات بود فطرت او

2 Comments:

At ۱۱:۰۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
اگر اين ماه رمضان نبود چه مي كرديم...زنده باشيد و سربلند.

 
At ۱:۳۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ز جادهاي جهان بوي يال مي آيد
كسي از آن سوي مرز محال ميآيد
صداي كيست خدايا درست مي شنوم
دوباره بوي صداي بلال مي آيد

ماه قدر را التماس دعا دارم
ترم جديد هم راسخ و پرثمر باشيد

 

ارسال یک نظر

<< Home